Crm_contact_management

CRM
Zarządzanie klientami

Zarządzaj wszystkimi zgłoszeniami, lead'ami i klientami w jednym miejscu

Sprawne zarządzanie zgłoszeniami i relacjami z klientem to podstawy działania Twojego biznesu.

vCita oferuje małym firmom kompletne, wielowymiarowe rozwiązanie CRM, do zarządzania wszystkimi relacjami, korespondencją, terminami, dokumentami i płatnościami. To także Twój osobisty asystent, usprawniający dialog z klientami w dowolnym miejscu, czasie i na dowolnym urządzeniu. Ułatwi Ci on zarządzanie komunikacją, automatyczne odpowiedzi i generowanie przypomnień, aby odpowiadać na bieżąco na zgłoszenia.

Rozwiązanie do zarządzania zgłoszeniami vCita integruje się z Twoją stroną, fanpage na Facebooku, mailingiem, ulotkami (poprzez kod QR), pomagając zdobyć więcej informacji o Twoich klientach, wydobywając istotne szczegóły, przydzielać priorytety i dostarczyć niesamowite usługi w ramach spersonalizowanego portalu klienta - LifeSite

  • Zarządzaj kontaktami,
    Rejestruj interakcje

    Automatycznie dodawaj zgłoszenia do bazy Twoich klientów w CRM, obejmując dane kontaktowe, poprzednie aktywności
    i prywatne uwagi.

  • Zdobądź więcej szczegółów

    Dostosuj rekord klienta do Twoich potrzeb. Zdobąć więcej informacji o klientach przez witrynę i serwisy społecznościowe jednym kliknięciem.

  • Dostarczaj niesamowite usługi

    Otrzymuj wiadomości lub mobilne powiadomienia o komunikacji z odwiedzającymi klientami lub jako przypomnienia o wymaganej odpowiedzi
    i niezwłocznie reaguj na nie w dowolnym miejscu, czasie i na dowolnym urządzeniu.

  • Portal klienta 24/7

    Przemień Twoją witrynę lub Fanpage na Facebooku w spersonalizowany
    i dynamiczny portal, angażując klientów do działania przy każdej interakcji. Uruchom samoobsługowy portal LiveSite. Rejestruj aktywności klientów i odpowiadaj na zgłoszenia kiedykolwiek i gdziekolwiek.

  • Spersonalizuj doświadczenie

    Obranduj i dostosuj całą komunikację z klientem, ustawiając powiadomienia
    i przypomnienia z Twoim logo, kolorami i tekstami. Zapisuj status wiadomości jeśli zostały przeczytane lub wysłano na nie odpowiedzi. Rozpoznawaj i witaj pozdrowieniami powracających klientów, jak również personalizuj ich doświadczenie klienta w Twojej witrynie.

  • Prostota integracji

    Prosty import lub eksport klientów do Excela, Gmail lub pliku xls/CSV.

Nie jesteś pewien jak? Ułatwimy Ci to!

Pozwól aby nasz specjalista pomógł Ci zbudować własny LiveSite.
Zadzwoń pod +22 299 67 65 lub zostaw wiadomość.

Ceny

Free

LiveSite dla WWW, mobile, social media lub email.
W pakiecie formularze, kalanderz i "kliknij-aby-zadzwonić".

  • Samoobsługowy portal klienta
  • Podstawowe zarządzanie kontaktami
Forum wsparcia

Essentials

Od $12,45 do $36.90/mies.

(od 42 pln do 125 pln/mies.)*

Dedykowany, brandowany LiveSite, bez reklam.
Zawiera bezpłatną instalację i dostosowanie.

  • Dostosowany portal klienta i komunikacja email
  • Zarządzanie klientami, rejestracja leadów i odpowiedzi z dowolnego urządzenia
  • Umawianie i dostępność online, powiadomienia SMS
  • Płatności Online, “Menu Usług” i Fakturowanie
  • Udostępnianie dokumentów i plików
Wsparcie email i telefon

Business

Od $39.90/mies.

(od 134,50 pln/mies.)*

Wszystko z pakietu Profesjonalnego dla całego Twojego zespołu

  • Logo firmowe i indywidualne ustawienia.
  • Panel podglądu dla administratora.
  • Dzielenie się rekordami klientów w całym zespole
  • Kalendarz zespołu. Przydzielanie terminu do wybranego pracownika
Dedykowane wsparcie

  * Cena w dolarach USA zostanie przeliczona po aktualnym kursie NBP.